poniedziałek, 23 lutego 2015

Informacja

    Cześć,  kochane! Miał być w weekend rozdział,  ale ne ma .. i w najbliższym czasie nie będzie. Bo pechowa ja pojechałam na narty i wszystko było dobrze, ale się przewróciłam i nic mi nie było.  Aa następnego dnia było gorzej. Rozpisywać się nie będę.  Złamałam sobie 4 i 5 kręg i ciężko mi cokolwiek pisać.  Do tego jeszcze boli mnie prawa ręka,  więc,  o skocznio, co ja zrobię z moją weną? :D
Cóż zostaje mi nadrabiać Wasze blogi nz telefonie i oglądać mistrzostsa, bo po dzisiejszym treningu czuję,  że będzie ciekawie. Nie tylko dla Polaków!  :*
Pozdrawiam, kochane i życzę Wam dużo weny i czasu. Przepraszam, jeśli nie skomentuję, ale przeczytam na pewno ;)
Bjørghild

11 komentarzy:

  1. Zdrowiej szybko! Nieważne wszystko inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty pechowcu! :(
    Współczuję Ci ..
    Czekamy na powrót i kolejny rozdział. Zdrowiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oejej, współczuję :(
    Ale zdrowiej :)
    Zdrowie najważniejsze! :D
    A ja na Twoje rozdziały mogłabym czekać nawet miesiącami, bo warto na nie czekać <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :*
    Nabierz siły i gdy będziesz już gotowa to wrócisz :)
    Nawet, jakbym miała czekać nawet kilka miesięcy to i tak poczekam :)
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ty robiłaś na tych nartach? Ja również się wiele razy wywalałam i to boleśnie ale żeby sobie kręgi złamać? Podziwiam XD
    Szybko wracaj do zdrówka! Zdróweczka ♥
    Brązowy medal na pewno pomoże ;)
    A w międzyczasie zapraszam na jedenastkę na http://ski-jumpers-and-mirka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej kochana :-)
    I zapraszam do siebie :-)
    Ps. Czekam na szczęśliwą 3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. hej, zapraszam na pierwszy rozdział mojego nowego opowiadania :) http://zuuzannes-world.blogspot.com/

      Usuń
  8. Ojej! Zdrowiej szybko!
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział http://sztuka-zapominania.blogspot.com/2015/04/11planica-czyli-dawac-krysztaowa-kule-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam tutaj przypadkiem i na pewno zostanę! Genialny blog, takiego od dłuższego czasu szukałam :))
    Zdrowiej kochana i wracaj do nas jak najszybciej :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. http://falling-to-pieces-ski.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na 1 rozdział historii, którą zaczęłam jakiś czas temu. Liczę na opinie :)

    OdpowiedzUsuń